luni, noiembrie 12, 2007

aevum

timpul...e cel care nu ne ajunge niciodata...pe care il haituim mai ceva ca pe o vulpe,in sezonul de vanatoare.e singurul lucru pentru care am plati bani grei,dar care nu apare in nici un catalog,nu e in stoc niciodata.am impresia ca doar salt de la un eveniment la altul si nu imi mai pot aduce aminte ce s-a intamplat intre timp.imi umplu ziua cu lucruri marunte,majoritatea inutile,sau chiar pierd timpul facand..nimic.astia sunt timpi morti..care nu revin,pe care nu-i putem recupera sau sa zici ca-ti acoperi norma maine.no can do.suntem intr-o continua batalie cu timpul..and guess who's not winning?n-am nici o solutie inteligenta,nici o remarca geniala si foarte originala si sincer,nici nu cred ca as vrea sa existe vreo solutie.n-am mai fi noi,daca am avea timp sa ne perfectionam sau sa ne degradam pana la limita.omul e imperfect,efemer si are o multime de defecte care de multe ori ii depasesc calitatile,dar nu as accepta sa fim altfel.in toate,inca exista un echilibru.e loc de mai bine?intotdeauna.se poate si mai rau?cu siguranta.aici imi pare ca se potriveste de minune cliseul meu preferat "Carpe diem!" recomandare muzicala mozart-greensleeves

Niciun comentariu: