vineri, aprilie 25, 2008

Happy Easter!

s-a intamplat cam demult ultima scriere,deci ar cam fi cazul sa recuperez;lucru pe care,desigur,nu il voi face acum.
momentan sunt foarte ocupata cu pregatirile de Paste :)) (exact alea inexistente).sa zicem ca ma chinui sa pictez ceva oo,sa prespunem prin reducere la absurd ca ma deranjez sa execut o friptura si ceva salata boeuf pe langa si pasca deja am luat,deci that's about it folks.
ma fascineaza gospodinele care nu-si vad capul de prin tigai,tave,prajituri, copturi,prajeli, fierturi,etc.nu ma pasioneaza gatitul,dar in schimb as putea sa ma agit ca un pepsic,doar asa,din lipsa de ocupatie.
in rest,nimic nou pe frontul de nord/est in afara de faptul ca in urma cu vreo 2 saptamani m-am delectat cu ceva cluj.prin mai ma asteapta ceva atestat,prin iunie ceva bac si examen lingua.ce ma deranjeaza cel mai tare,nu e existenta acestor evenimente,ci lipsa de interes pe care persoana mea o prezinta pentru ele.cine nu a inteles nimic din ce tocmai am zis,doo deshte in vant.bine clasa,mai pe scurt,i really do not give a shit :D..si e de rau.adica ar trebui sa ma stresez,sa nu dorm noptile,sa nu mai manc si sa devin dependenta de lecitina.in fine...trecem peste si ajungem la principalul important motiv pentru care m-am gandit eu sa scriu acest mandru post azi.
vreau sa va urez imbuibare placuta si sedere scurta in spital.o clisma ar fi indicata,cam pe miercuri-joi.fie ca postul sa nu va fi taiat de tot apetitul.mai sper sa aveti mesele incarcate cu merinde si chestii de beut.de asemenea sper sa va fie sufletul plin de sentimente bune si nobile.
aaa..si sa nu uit ce era mai important...multa distractiune de 1 mai :D exact ala muncitoresc.
noh mandrilor,mi-a facut mare placere sa monologhez si va mai delectez cu o reprezentatie undeva dupa Paste.

Niciun comentariu: