marți, decembrie 18, 2007

reasons

soooo...vine craciunul.e un oarecare eveniment care nu trece neobservat(mai ales de cei carora chiar le place sa se indoape si nu rateaza nici o ocazie sa-si mareasca semnificativ gabaritul).anyways...in afara de mancare si cadouri..zic ca mai sunt niste chestii care imi plac la aceasta sarbatoare.urmau doua puncte si enumeratia.deci..in primul rand sper sper sper sa ninga de craciun asa cum a nins acu ceva zile..adica pur si simplu mirific..de nu-mi venea mie sa intru in casa..si cand intram intr-un sfarsit,nu ma misca nimeni din sfantul loc in care ma propteam:in fereastra,sa ma holb la fulge.imi mai place de craciun mirosul de portocala proaspat decojita.stiu...are acelasi miros ca si in iulie..dar intotdeauna cerebelul meu a asociat xmasul cu portocalele.apoi,imi mai place la craciun(sarbatoarea in sine) ca se poarta toata lumea bine cu toata lumea.nu prea mai conteaza cine cu cine s-a certat..daca au avut motive bine intemeiate sau daca au vrut sa-si cresteze elegant gatlejul.totul se da relativ uitarii...cel putin pana dupa ce trece efectul cantitatilor industriale de alcohol ingurgitat in timpi recorzi :).craciunul imi place fiindca am vacanta..in care imi arunc ghiozdanul intr-un colt al casei si nici ca ma mai uit la el pana in dimineata primei zile de chin.ador craciunul fiindca se aduna toata familia..si se creeaza o atmosfera incredibil de intima si care mie imi place si imi incarca bateriile(cliseu,stiu).o fi oare din cauza meselor incarcate cu mancaruri de toate felurile?could be...si asta nu inseamna ca ii consider pe toti niste gurmanzi(doar pe mine).aaa si de craciun e foarte foarte posibil sa-ti fie indeplinite ceva dorinte care in august,sa zice,ar fi absolut ignorate.il alta (dez)ordine de idei..mi-e dor de o bulgareala clasica(ultima avu loc acu..2 zile..deci era si cazul sa mi se faca dor).recomand calduros mere coapte..scortisoara..vasc si varianta veche de jingle bells..asezonate cu zapada din belsug.

4 comentarii:

puisorul cufurit spunea...

Hei, traiasca Bucovina! Ma bucur sa vad ca exista in blogosfera asta oameni si de pe la noi. Ca tare putini mi se par. Sa ne citim cu placere!

cav3ndish spunea...

mersi de comm si happy blogging!

miclowan spunea...

dap cum bine a observat si puisorul suntem putini. De aia cand facem si noi intalnirile bloggerilor radauteni...suntem 2 :-j.

cav3ndish spunea...

eee...sunteti destui pentru inceput :) serba(u)tori cu bine!