joi, ianuarie 03, 2008

we live in a beautiful world...NOT

am cam lipsit..si mi-ati cam lipsit(by voi,i mean tu,cititorul meu). intre timp a trecut craciunul,a trecut anul nou..ar cam fi cazul sa va pove ce am facut eu de aceste mirifice sarbatori.well,ca sa nu sucombati prin deces fatal de curiozitate,va zic ca am mancat/baut/colindat/dansat/sarbatorit/meditat/zambit/cautat/gasit.din pacate,observ ca se tot duuuuce din farmecul sarbatorilor si in fiecare an sunt din ce mai seci.recomandare : black label society-in this river.

3 comentarii:

miclowan spunea...

ma bucur ca sunt cititorul tau...desi poate suntem 2...in fine, sarbatorile isi tot pierd din farmec...de vreo 2 ani imi doresc de craciun (si doar atunci) un copil...ca sa simt prin el sarbatorile...

cav3ndish spunea...

solutia cu progeniturile e de obicei ultima...nu te vedeam chiar asa desperado :P mersi de lectura

miclowan spunea...

gata mi-a trecut