sâmbătă, ianuarie 19, 2008

come please....i'm calling

mda..deci sleepless(again).de vreo 2 ore stau dupa curu' unui film care se incapataneaza sa nu se dea jos(o fi avand frica de inaltime,sau cine stie ce?).ideea e ca sunt fresh :D.de felul meu sunt o persoana nocturna,dar asa un chef de plimbare/baschet/citit/iesit,zau ca n-am mai avut de mult timp,nici macar in timpul zilei.
am vazut azi 3 mandre filme,dintre care unul m-a captivat in totalitatea totalitatii.va recomand si voua The condemned.aaa..si este acolo o piesa care mai nou imi place,si anume
nickelback-saving me .
de obicei,cam pe la ora asta debitez chestii foarte interesante,dar din pacate pentru voi,acum mintea imi e focusata peeeee:inghetata.ce n-as da sa am un tort mare de inghetata de vanilie si cacao....culmea e ca exista un non stop exact in fata casei,dar nu posed eu chef sa ma deplasez pana acolo.parca-i mai scurt drumul pana la patut...o sa ma duc sa visez la inghetata.da da,asta o sa fac.
Carpe diem!

Un comentariu:

Anonim spunea...

nu mai trebuie sa visezi la inghetzata...deja am terminat un castron aseara amandoua, remember? :P