vineri, februarie 22, 2008

deci da

nu inteleg de ce mai trebuie sa vin la scoala...sincer,ma depaseste.sa nu intelegeti acum ca nu mai vreau sa fiu invatacel dar cand vii la liceu si nu faci absolut nimic!! and i mean absolutely nothing! zau ca te apuca toti dracii(cel putin pe mine stiu sigur ca ma apuca).
si culmea e ca se pun absente!dap,adica tre sa vii,sa te plictisesti de moarte...sau sa inveti(which is highly unlikely,in galagia din juru-ti) sau sa te scobeshti in nas(sau alte mandre orificii).as putea prea bine sa ma apuc de dorsal si sa sar in jos,ca in sus nu pot fiindca am rau de inaltime.sau sa scriu la blog.dar cum am alte lucruri mai importante de facut(or aparut noi jocuri pe miniclip :D) i'll just leave it to that
later edit(am vazut ca sunt la moda revenirile) sunt de asta-vara fan alexandrina si m-am gandit ca ar fi timpul sa va zic si voua :) enjoy..

3 comentarii:

miclowan spunea...

admit că intr-o oarecare masura programa scolara e deficitara, pe de o parte nu se poate merge mai departe pentru ca mediile, sau mediocrii, nu pot aborda aspecte mai abstracte, pe de alta parte materia este putina si cei mai buni ajung sa se plictiseasca, si atunci ar trebui facute completari din partea profesorului, ar trebui el sa conceapa o parte personala a cursului in care sa impace tot, sa-i ajute pe cei rmasi in urma sa le permita altora sa avanseze, dar cum profesorii sunt remunerati pe ora si nu pe performanta se prefera asteptarea pauzelor

cav3ndish spunea...

true..insa marea mea problema e ca mi-au fost inselate asteptarile,in sensul ca eu chiar credeam ca intr-a 12-a se preda/asculta intensiv si chiar se face ceva scoala(daca tot sunt remunerati cei carora le spunem profesori).dar nu...si ma intriga faptul ca nu avem voie sa sedem acas sa invatam,daca tot nu facem nimic la liceu..as i said,ma depaseste.

Lavinush spunea...

tell me about it... sa vedem maine cate ore facem, colega`. am impresia ca o sa avem o sedinta de "terapie intensiva prin mustrare" cu diriga si poate si directorul... mwhahaaa. as vrea sa vad ce iese.