marți, februarie 19, 2008

i want something good to die for,to make it beautiful to live

constat ca din ce in ce mai des vaz oameni foarte incrancenati si hotarati de-a binelea sa fie suparati.daca sunt ei suparati,trebuie sa aiba si o cauza.li se intampla chestii naspa(go figure!numai tie ti se intampla draga!).asa ca dau vina pe viata,Dumnezeu,sotie,soacra, caine, vreme,relief,presedinte,lelea catrina de la 4,etc.ok,inteleg ca trebuie sa ai un tap ispasitor pentru tot ce ti se intampla aiurea in viata dar ti-a trecut vreodata prin cap-tie care te tii batos si-ti tii bostanul pe gat numai ca sa nu te ploo pe amigdale,cu umerii mici si adusi inainte de cantitatea imensa de prostie ce-o porti cu stoicism si vadita mandrie in spate-ca s-ar putea sa ai si tu oarece vina ca ti-ai busit masina de primul stalp sau ca ti-a murit pisica fiindca nu i-ai dat sa mance, fiindca te-a lasat nevasta din cauza ca esti un idiot cu scula mica sau pentru ca ti-ai pierdut slujba de "meteo girl"pentru ca habar n-ai unde-i Timisoara pe harta Romaniei?si pe langa faptul ca ai tot timpul pe moaca tampa o umbra de tristete si dezolare de-a dreptul suparatoare..te mai trezesti ca stii sa formezi fraze aproape coerente cu putinele cuvinte pe care le ai in vocabular.deci,trebuie sa vorbesti despre necazurile pe care le ai.mi se pare logic,era si cazul sa ma anunti cat de nefericit esti si ca viata e foarte nedreapta cu tine,dar numai cu tine.de ce ti se intampla tie toate,jizaz!!?!?!
da,imi pasa.chiar foarte mult.imi pasa ca nu te simti bine si inteleg ca trebuie sa mi te plangi constant si mereu pe aceeasi tema.sunt uimita cum de am rabdare sa te mai ascult,cand tot ce as vrea sa fac este sa-ti infig un dop in melita aia care nu se mai opreste naibii.
sunt frustrata,da.si ma plang,ooooh da.am un motiv personal.si anume acela ca atunci cand nu am eu chef sau am avut o zi de rahat (turcesc) se trezeste lumea sa-mi povesteasca mie cat de groaznica e viata lor.culmea e ca,spre deosebire de altii,nu ma incanta cu nimic sa stiu ca altii se simt mai aiurea.deci trebuia sa izbucnesc.si in sfarsit am gasit utilitatea acestui mandru blog.si in plus,pot sa-mi insotesc "iesirile incontrolabile" de piese motivationale si pline de inspiratiune.


motto: this too shall pass

2 comentarii:

miclowan spunea...

adevarat avem tendinta de a gasi tapi ispasitori, dar e ceva ce tine de natura umana, la un moment dat dupa trecerea furtunii reusim sa ne acceptam, macar partial, vina

alex spunea...

n-am amigdale, si nici nu mi se intampla chestii naspa. mi se intampla viata, si-mi place. si mie nu mi se plange nimeni. ori nu-mi dau eu seama.
si ce voiam de fapt sa spun: misto piesa, uitasem de ea. go go queens of the stone age!

p.s. mi-a placut aia cu de ce l-a parasit nevasta :D