joi, martie 06, 2008

iubirii mele eterne si nemuritoare

Draga Andrei*,(parc-as fi la clasa unu)

Iti scriu azi fiindca azi mi-am adus aminte de tine.(plus ca n-am ce face si melodia** care-mi tiuie de jumate de ora pe repeat ma inspira)
Vreau sa-ti zic ca eu fac bine si sper ca si tu faci tot bine.Mi-e foarte dor de tine si tocmai mi-a picat fisa:noi poimaine aniversam 15 ani de cand suntem impreuna dar separat.Cu aceasta ocazie,tin sa-ti urez Aniversare placuta! si iti fac un cadou,dupa parerea mea,frumos:o rememorare a relatiei noastre tumultoase si pasionale.
1 decembrie,grupa mica:ne-am vazut pentru prima data langa niste cuburi mandru colorate
15 decembrie,grupa mijlocie:ne-am vazut pentru a doua oara(a trecut atat de mult timp pentru ca eram in gasti diferite si rivale si capii acestora ne-au interzis orice eye-contact si noi-ca sa vezi-i-am ascultat) langa un castel de cuburi,de fapt aceleasi,dar oleak mai spalacite.
21 ianuarie,grupa mijlocie:ne-am privit insistent in fata usii de la baie apoi am plecat hipnotizati si cu un vag fior de indragosteala in corazonuri.
22 ianuarie,aceeasi grupa:mi-ai marturisit ca-ti place cum desenez norii..ioooi ce m-am mai inrosit atunci si am fugit repede la doamna Nuti sa-i zic ca "uitati ce nori frumosi am facut.si lui Andrei i-au placut"
...am continuat asa pana la marea data de 8 martie,grupa mare de data asta.atunci mi-ai oferit o ciocolata ambalata in hartie cu inimioare si mi-ai sugerat sa ne asociem intr-un cuplu de indragostiti.ooo si ce fain fuse de-atunci totul.stropii de ploaie nu ne mai udau,ne trecuse frica de intuneric(minciuna sfruntata),mancarea de la gradi avea un gust mai bun,vanturile de vest incepusera sa bata prin dobrogea.ei,ce mai,tzunami de dragoste se revarsase peste noi.

dar vai,deodata si neanuntata veni clasa unu,cand tu a trebuit sa te muti undeva la dracul in praznic si legatura fuse intrerupta,credeam noi,vesnic. a trecut ceva timp si am ajuns si in clasa patru,cand ai catadicsit sa te muti inapoi si sa te inscrii la scoala mea(proprietate pesronala) si te-ai inrolat in clasa patru a(rivala clasei mele, patru b).stii bine ca dulce fuse revederea.imi aduc aminte ca ne-am zarit in toiul unei batalii cu castane pe terenul de fotbal/basket/handbal.si printre proiectile,ochii ni s-au intretaiat,apoi gloabele oculare s-au innodat intr-o hora de scantei.oricat de emotionanta ar fi fost revederea,aceasta a luat sfarsit brusc,intrerupta fiind de clopotul ce anunta ca trebuie sa intram in clase(propozitie culeasa dintr-o compunere din clasa patru,scrisa la putin timp dupa ce ne-am revazut) si cum noi pe atunci nu stiam ce inseamna a chiuli,ne-am conformat. am aflat apoi de la terte persoane ca te-ai batut cu castane si cu alte fete si am hotarat sa fiu suparata pe tine.
apoi pe la sfarsitul clasei patru a trebuit sa te muti la dracul in praznic(2) si de atunci ochiul meu nu a mai vazut chipul tau de maur blond{natural[pe atunci nu stiam ca maurii sunt negri(si nici nu eram obsedata de ei)]} cu ochii albastri. pana in momentul de fata,ne-a mers bine.tu ce zici?

Cu drag,Luana.

*Andrei e dude-ul care mi-a furat iremediabil inima inca de la gradi
**Sugar Ray-every morning(ii pun link mai tarziu fiindca acu mi-e somnic)